keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

Tuli vappu jo.

Jonka kunniaksi riehaannuin soittamaan tänään moneen TAYS:in numeroon saadakseni odottamani tulokset. Voin kertoa, että on hyvin kiinnostavaa kuunnella vastaajan viestiä: "Olemme seuraavan kerran tavoitettavissa 5.5. Ole hyvä ja ota yhteyttä silloin."

Olen hyvä. Ymmärrän täysin, näen silmissäni, kuinka myös syöpäklinikan henkilökunnan on päästävä viettämään arjen sankareiden, työväen juhlaa.

Entä ne minun tulokseni?

En anna periksi. Soitan koko firman pääkeskukseeen saadakseni jonkun ihmisen oloisen langan päähän. Ja kun viimein saan niin selkenee, että on tullut joku väärinkäsitys. Ei olekaan ollut tarkoitus soittaa minulle "milloin vaan". Minulle on varattu lääkärin soittoaika 15.5.

Näin väärin sitä ymmärtää kun on yksin yksin yksin kuvauksissa.
Kukaan ei ole myötäkuulemassa. Toisin kuulemassa. Oikein kuulemassa.

Ei se mitään. Pahoittelen olen pahoillani. Anteeksi kun häiritsin.

Vastaukseni tulevat siis 15.5. Tämä tieto riittää minulle. Tämä tieto on oikein hyvä tieto. Nyt jaksan odottaa ja hengittää taas.

Ja sinulle siinä. Kun se vappu tuli jo. Ole läsnä itsellesi.

2 kommenttia:

  1. <3 paljon parantavia halauksia sinne... Osaan kuvitella tuskasi, mutta usko pois sinä selviät!! t Jutta

    VastaaPoista
  2. tulikohan aiempi kommenttini..... yritetään uudestaan..
    Paljon parantavia halauksia sinne päin. Osaan kuvitella tuskasi, mutta haluan uskoa että sinä selviät tästä- usko pois!!
    Jutta

    VastaaPoista